maandag 6 januari 2014

Sfeerbeelden

Het allereerste MoederSalon - a day of history - was op 3 december 2013. Natuurlijk vergat ik foto's te nemen tijdens dit historische moment (toch 2 mama's aanwezig met hun kindje!) maar zo slecht is dat nu ook weer niet want foto's met mensen publiceren is altijd een beetje tricky. Ik was nog wel zo alert om achteraf met mijn gsm 2 plaatjes te schieten. Aanzie deze schemerige selfies van ons salon (eerste met keukentafel op de voorgrond) dat rijkelijk met speelgoed versierd werd. Een ontplofte living noemen ze dat wel eens onder jonge moeders, maar ik vind dat het nogal meevalt. En dat is altijd wel snel opgeruimd. Hopelijk geen stofpoezen te ontwaren op de vloer, want ik herinner me het invallende licht van die stralende winterdag dat me lichtelijk schaamrood op de wangen bezorgde want onder die kasten moest dringend eens gestofzuigd worden. Wat tegen de volgende dinsdag gebeurd was. Het MoederSalon is eveneens voor mij ideaal als extra reden om schoon te maken...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten