donderdag 2 januari 2014

Een nieuw begin

De feestdagen zijn achter de rug en ook in de kerstvakantie is het twee keer gezellig MoederSalon geweest. De eerste dinsdag was die van kerstavond en de tweede die van oudejaarsavond, maar feestbeslommeringen hielden mij niet tegen om stilletjes verder te doen en er waren ook telkens twee mama's met hun speelgrage peutertjes. Ik probeerde zo veel mogelijk aan deze blog te sleutelen en tekstjes te schrijven. Ik heb nu eindelijk een soortement website!!! In het vorige eerste bericht was ik nog vergeten juichen, want nu heb ik eindelijk een blog, wat toch niet misstaat als je 30 bent in 2013 en als je broer een wereldreisblog heeft. Intussen is het nieuwe jaar dus ingezet en ik heb geen goede voornemens gemaakt. Ik was ze al aan het uitvoeren. Be the change you want to see, was dat geen citaat van een belangrijk denker?! Heel binnenkort stuur ik de link naar hier door aan al mijn contacten, en dat is best nog wel spannend. Alsof ik op een knop ga duwen die alles in gang zet, ook al ben ik al goed vertrokken vind ik zelf. Nu ja, dan wordt dit eigenlijk toch openbaar. Hopelijk ben ik er klaar voor... Spring het nieuwe jaar in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten