maandag 3 maart 2014

Krokusvakantie

Krijgen we morgen meer bezoek dan gewoonlijk? Als dat het geval is, bak ik nog een cake* ofzo vanavond om het extra feestelijk te maken...
Met de lente in het land, kunnen we al uitkijken naar de zonnige dagen wanneer we ook naar buiten kunnen tijdens het MoederSalon. Wij hebben een ideaal terras dat je kan afsluiten met een hekje en een middelgrote gazon met een grote boom die schaduw geeft en aardbeienplanten en bessenstruiken, heel kindvriendelijk. Ook een babyschommel (in de boom!).
En oh ja, we hebben een nieuwe sofa in huis, een driezit waarin eigenlijk plaats is voor vier. Veel comfortabeler! Vorige week reeds uitgetest.
Tot morgen, dames en kleintjes?!

*(avondlijke update) Deze mama surfte 's avonds nog vlug op het internet, in een gezonde poging; nakijken wat er in huis was en een niet te moeilijk recept. Ik voelde me even helemaal de mama/bakkerin. Ik herontdekte zelfs het speciale teaspoon-maatlepeltje dat wij gewoonweg in huis hebben en genoot van het mixen van de vet/eieren met onze superdeluxe mixer, één van de beste keukenaankopen ooit (de goedkopere versies begaven het altijd). N.B. Ik heb in het bovenstaande recept twee ingrediënten vervangen door net iets minder gezonde varianten (wijnsteenbakpoeder?!? kokosbloesemsuiker?!?), de rest is helemaal volgens het boekje. Wie curieus is, moet morgen maar eens komen proeven ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten