maandag 7 april 2014

paasvakantie

Het is 2 weken schoolvakantie maar het MoederSalon sluit niet. We kunnen naar buiten gaan spelen met de grotere kindjes. Vorige blogpost blijft geldig als uitnodiging, welkom in onze tuin! Natuurlijk moeten we wel eventjes wachten tot het gras wat is opgedroogd, maar dan nog. En ik was alweer bijna vergeten dat Lena voor haar tweede verjaardag een iglo-speeltentje cadeau had gekregen. Dat kunnen we morgen eens buiten uitproberen. Het is alweer een week geleden dat ik nog iets schreef, jammer, het komt er minder van. Het is lenteschoonmaak in huis en ik val meestal mee in slaap tijdens Lena haar middagdut, dat zijn enkele redenen. O ja, er staat hier een grote reistas vol te kleine kleertjes (veel rompertjes/body'kes of hoe heet dat eigenlijk officieel) en ook een slaapzakje. Die doe ik binnenkort weg naar de kringloopwinkel, maar als ik er bezoekers van het MoederSalon mee plezier kan doen, graag. Ik laat de zak nog even staan tot na de paasvakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten