zondag 27 juli 2014

Books, books, books

Vrijdagavond-post met beetje vertraging.

Het MoederSalon is haar boekencollectie aan het uitbreiden, met het oog op haar bezoeksters. Bij een salon hoort ook een eigen bibliotheek. Ik had al een paar interessante titels in huis die de moeite waard bleken voor nieuwe mama's. Intussen heb ik veel extra gelezen rond (natuurlijk) ouderschap, vooral geleend uit de bib. Nu ga ik stelselmatig aankopen wat er hier toch écht in huis moet zijn, zo van die basiswerken. Dat wil niet zeggen dat alles wat er in staat waar is en ik het er mee eens ben, maar de meeste zijn gewoonweg eye-openers of degelijke informatie. Niet uit de boekskes of van misplaatste opvoedgoeroe's.

Dus wat was ik blij toen ik 's avonds van mijn werk thuiskwam en het nieuwe pakketje boeken was aangekomen! Ik had geluk gehad voor de helft van het pak, ook online doen ze solden. Kijk mee naar mijn buit op de keukentafel:


Dat dikke boek links wou ik toch wel graag zelf hebben voor in het MeoderSalon ter inzage, omdat het je verbaast welke frappante dingen erin staan over ieders geboortedag. Nieuwsgierig? Kom nog eens langs :-) De andere drie boeken kan je lenen, die heb ik zelf al verslonden vroeger. Ik verspreid ze graag op deze manier. Hetzelfde voor de boeken die al in huis waren en ik ook even fotografeerde:


Deze hebben allemaal (ruim) met moederschap/opvoeding/baby's te maken. En het is nog maar een begin, want we gaan uitbreiden :-) Tijdens de grote opruimactie hier in huis, ontdekte ik ook nog een  "survivalkit for new mom's" met 30 tips op handige kaartjes, om je te helpen ontstressen. Ook best leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten