zondag 9 februari 2014

Flyers om de deur uit te gaan vliegen!

Ik heb een flyer ineen geknutseld en de proefdruk is geslaagd. Helaas begeeft die oude printer hier thuis het na welgeteld één exemplaar "voor echt", geen inkt meer. Dus 4 flyertjes klaar, haha. Dat wordt naar een kopiezaak lopen morgen. Of misschien heeft er iemand opmerkingen? Zou jij je aangesproken voelen om te komen als je dit zag liggen bij je vroedvrouw, draagconsulente, kinderarts, K&G, de bakker om de hoek (ik zeg maar wat :-)? Dan kan ik nog aanpassingen doen alvorens het echte drukwerk te starten. Nou ja, het is en blijft een amateuristisch iets - het MoederSalon - dus daar horen lekker ambachtelijke flyers bij gewoon gemaakt in Word...


Flyers moeten gaan vliegen, hopelijk wordt deze boodschap snel verder verspreid! Oja, op de achterkant ben ik van plan handmatig mijn naam te schrijven met Groetjes ervoor. Op elk flyertje, jawel, lijkt me zinvolle avondbezigheid voor enkele keren. Liefhebbers mogen altijd een bestelling plaatsen, of ik stuur de pdf door als je zelf wil printen en knippen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten