zondag 8 juni 2014

Praktische mededeling: zomerstop

Beste bezoeksters,

Nu dinsdag is het nog één keer MoederSalon, daarna doe ik drie weken dicht. Tijd om eventjes te bezinnen en vakantie te nemen. Waarschijnlijk verschijnt het MoederSalon daarna ook op facebook. Het blijkt een communicatiemiddel dat sommige mama's missen. De blog zal blijven bestaan, daarvoor zitten er nog te veel stukjes klaar in mijn hoofd om uitgetypt te worden.

Een zijsprongetje: wie interesse heeft in een moedergroepje in de regio rond geweldloos communiceren met kinderen, gelieve me te mailen. Enkele moeders waaronder ik zijn daarover namelijk aan het brainstormen.

Ik wil jullie nog de volgende "extreme fotoreeks" meegeven. Ik werd er zelf op geattendeerd. Het geeft stof tot nadenken en discussiëren.

Dus zie ik jullie graag terug vanaf dinsdag 8 juli weer elke week, same time, same place. Of nu dinsdag nog eens natuurlijk!

Groetjes,
Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten